Khamis, 14 Oktober 2010

Ari ke tensionan aku..

Tolongg....aku rasa macam nak pecah kepala la ngan keja arinie...aduhh...rasa macam nak menjerit je...tension betul la...tak kira jugak..aku nak luah kan ke tensionan aku nie..klau tak boleh jadi gila aku kat sini...ini pasal mesyuarat bersama guru besar bagi sekolah yang ada prasekolah la nie...betul2 tak de perasaan la kementerian kewangan nie..geram aku kat kerani dia..keret semacam..gred sama je ngan aku..tapi Ya Allah, berlagak benor la...ingat keja kat sana tue tinggi sangat ke?eeeiii...geram2..sabau je la..geng pra dah wat pakej mesyuarat tue untuk dapat kan kelulusan kewangan sebelum raya lagi..tapi nak dapatkan kelulusan, mmm...susah sangat...bukan duit korang pun kami guna...duit kerajaan...yang berlagak sangat nak luluskan tue pe hal...mentang2 la aku tak de kuasa...satu hari aku ada kuasa, tengok la...bukan nak cari masalah..tapi tunjukan sikit kita nie ada perasaan, jangan suka wat org ada masalah...geram..geram...klau tak kerana nak dapat kan kelulusan nie..tak kuasa aku nak layan kerani yang berlagak tue..kerek betul...nie satu hal...hal len pulak...kat ofis nie..tak tahu pulak yang RF last date 15hb 10, macam mana nie...dah la kelulusan tak dapat lagi..RF tak leh buat lagi..aduh...surat pada guru besar n penceramah dah diedar kan...aduh...boleh jadi gile aku...klau ikut ati tue nak je aku tarik balik surat mesyuarat tue..tapi apakan daya. aku hanyalah seorang kerani biasa...huhuhu..sedih la pulak...Ya Allah, semoga perjalanan mesyuart nanti berjalan dengan lancar...dah dua bulan wat benda nie..makan ntah kemana, tido pun tak lena pk kan hal gile nie...lepas selesai sume nie aku akan rasa tenang sangat...tapi tue la...mesyuarat nie dah la di adakan pada 19 - 21 okt 2010...pastue pulak 21 - 29 okt 2010 kena g kursus induksi pulak...sambung la perjalanan aku di langkawi tue..tak balik rumah la aku..Kau berilah kekuatan dan semangat aku untuk terus kan sume ini..Amin...aku tak pernah rasa tension macam nie...rasa otak aku nie dah penuh sangat..tak leh nak pk hal len dah...rasa macam nak pecah je...sabar2...huhuhu...

tekanan aku...

2 komen:

izuan berkata...

sabar sabar.. baguslah, menguji tahap kita sebagai muslim (muslimah) sejati..

izaz dania berkata...

insyaallah..