Rabu, 6 Oktober 2010

Aduh..aku sakit..

Aduh!!!!! sakit aku arinie (07 okt 2010)..bangun pagi je gusi dah bengkak...semalam tido panas sangat..rasa bahang dari angin..badan dah mula panas..adakah aku akan demam..arrr..tak mo..aku TAK SUKA MAKAN UBAT...eeeiiiuuuhhh...PAHIT.....macam mana nie..lagi bape ari je lagi aku ada mesyuarat ngan kursus induksi...kursus yang sekian lama aku tunggu akhirnya dapat jugak...agak2 dah tak lama kut nak sah jawatan...yabeda beduuu..hehehe...balik cerita nak di kobarkan nie...aku skarang tengah sakit gusi..pagi2 lagi aku dah tak makan..nak kunyah pun...Ya Allah..sakit sangat...minum air je la aku pagi tadi..nie pun nak masuk tengahari macam mana nak makan pun tak tahu la...sabar je la...dugaan betul la..mintak2 sangat time aku nak g mesyuarat ngan kursus aku tak demam..klau tak..mm..tak selesa aku dibuatnya..kena jaga kesihatan dah sekarang nie..tapi nak wat macam mana ngan gusi aku nie....suka aje bawak masalah..kang tampar lagi sakit pulak..geram betul aku...sebab sakit gusi, perut aku yang tanggung seksa..tak leh naka makan...cian kat perut..sabar yea perut..dah ok nnt kita makan yea...sabau je la...huhuhuhu...

0 komen: