Rabu, 20 Oktober 2010

Hapi Besday To Me..21 oktober 2010

Arinie genap sudah umur aku 22tahun..rasa macam bebudak lagi..perangai tue..hehehe..tak leh nak selindung dah..what ever..apa pun aku nak luah kan la besday aku arinie 21 oktober 2010..hehehe..genap 22 tahun..
2 tahun berturut2 aku sambut kat hotel..bersama mesyuarat dan kursus..bukan wat pape pun, just mesyuarat je..xde sambutan pun..tak pe la..dah besar, sambut pe lagi...tahun nie aku sambut kat hotel langkasuka langkawi..klau dengar sambut kat hotel tue..pehhh..tapi datang hotel sebab ada mesyuarat je..hehehe..petang kang di chandek kura langkawi pulak..peehh..berjalan aku di langkawi nie..setelah penat berkerja nak bagi mesyuarat nie berjalan lancar..insyaallah beres sume..tapi aku la bersambung pulak di chandek kura untuk kursus induksi..bila nak balik rumah pun tak tahu la..berkampung di pulau lankawi selama 12 ari...ahhh..tak masuk ofis best giler..caya la..yang pastinya aku hapi dan tak de nak pk hal keja kat ofis..apa2 pun aku nak ucap la untuk diri aku sendiri SELAMAT HARI LAHIR BUAT AKU YANG KE 22 TAHUN... 

 

0 komen: