Selasa, 18 September 2012

Dah Nampak Perut Bunjul..

Wahh...minggu nie dah nak masuk 4 bulan dah kandungan aku..baby dah besar sikit dah..dah mula rasa tendangan slow..kakadang rasa gerakan nakal si manja ibu nie...suka betul la..tak sabar ibu nak tgk baby..tahun depan la jawabnya..tak pe..sabar menunggu kehadiran mu..alhamdulillah la skarang dah makin sihat..tak muntah2 lagi..kekadang ada jugak..tapi tak macam bulan puasa baru2 nie yang penuh dengan dugaan..sabar je la dan redha dengan dugaan yang Allah berikan..sume tue kena tanggung juga macam mana pun...tapi aku redha dengan pemberian Tuhan walaupun orang kata aku baru kawin tapi cepat menimang cahaya mata..kalau dah di takdirkan aku dapat cahaya mata awal, aku redha, bukan senang nak dapat pemberian yang besar lagi bermakna dari allah..ada hikmah di sebalik dapat cahaya mata..may be nak bagi keluarga aku makin bahagia dengan kehadirannya..yang penting aku bersyukur sangat dengan kehadirannya yang tak lama lagi nie..hanya menghitung ari je..ada ke orang lain macam aku, may be ramai, may be juga tak..tapi pe peduli kata orang yang slalu cakap cepatnya dapat baby, aku dan husband tersayang memang sukakan budak2, tue la Allah kurniakan kami cahaya mata awal..syukur dengan pemberianNYA..terima kasih..

0 komen: