Ahad, 26 Ogos 2012

Raya 2012

Raya suda kita yang jatuhnya pada 19 Ogos 2012...wahh..lama betul aku cuti raya nie..seminggu gak la..esok dah ari isnin, bermula la kemalasan aku g keja..tapi pe leh wat..kena jugak keja, menjalanan tanggungjawab negara...raya nie, alhamdulillah la, sumenya berkeadaan baik..aku pun dah tak loya dan muntah2 lagi..syukur..raya nie aku sambut dengan senang ati lagi..raya tahun pertama bersama suami tercinta..nie la gambar raya aku tahun nie bersama suami dan family tersayang...

 raya pertama ~bersama umaira...

 family abg G bertema kuning..

 family aku la bertema merah..ahaks..

 raya pertama tahun 2012 bersama
suami tersayang..

 hehehe..stabil lagi..raya pertama..cute tak??

 bersama abah tersayang..

 keluarga aku..

 keluarga abg G..

 family abg Fiz bertema kelabu..


 ini haris sufi anak abg Fiz..berbaju melayu la tahun nie
dak comey nie..


 raya kedua bertemakan kelabu..




pagi raya baru nak bersiap..snap kejap..hehe

0 komen: