Selasa, 9 Ogos 2011

Semalam Kan..

Huhu..nak citer..semalam kan satu ari ati aku sakit..macam2 berlaku kat aku..dari pagi sampai ke petang..sedihnya..kenapa aku yang kena..citer bab pagi tak mo citer..nak citer bab petang pulak..sakit ati terlampau, tapi aku pendam perasaan aku, tak mo cari gaduh..t payah..bia ati aku je rasa..bukan apa, orang kalau tak puas ati, cakap depan depan, nie tak...ngata orang kat belakang, ingat bagus sangat ke??agak2 la nak kata pun..ingat aku bodo sangat ke..dah lama dah..aku sabar je..tak pe..selagi aku boleh sabar, aku sabar..satu masa aku dah tak dapat tahan perasaan nie, jangan ckp pe la..aku pun ada tahap kesabaran jugak..kenapa dari dulu lagi aku selalu disisih kan..klau rasa dah tak mo, cakap terus terang je..tak payah nak ngata..buat orang sakit ati..suka ke hah??sabar sabar..tak pe la, ada orang pesan, sabar je selagi mampu, kalau tak mampu wat keputusan bia nyesal orang yang buat aku sakit ati..setiap perbuatan korang aku memang pendam, tapi jangan lupa, pendam lelama ada la perbuatan nanti..

2 komen:

fizie berkata...

akak bg thug skit kan atie akak nie...?napa akak x cerita at adik semalam akak nie kan...benci ar orng dok wat kat akak mcm nie kalau adik dpat thu nhas ar nati adik kerjakan...x dak keja lain ka bulan2 puasa nie...issssssshhhhhhhhhhhhhh gram betul ar akak...

izaz dania berkata...

rileks..bia la kat diaorg..kita pendam udah..