Khamis, 11 Ogos 2011

Kerja Baru

Sekarang duk sibuk wat blog unit prasekolah pulak..hehehe..keja jugak tue kan..blog aku pun dah jarang nak update la sibuk blog org..tapi tak pe, aku tak lupa blog comey aku nie (perasan lak aku)..akan sentiasa di update dan di upgrade kan..insyaallah..nie la blog baru buat tue..tak la hebat mana, untuk mengetahuan org awam je kalau kalau nak cari maklumat atau pertanyaan yang berkaitan sekolah..hehehe..jemput jemput la datang ke blog tue yea..nie alamatnya...http://prasekolah2p.blogspot.com

 nie la blog baru tue
PRASEKOLAH 2P BLOGSPOT

blog nie dibuat sebab nak sampai kan maklumat
kepada orang awam dan kalau kalau ada pertanyaan 
boleh la emailkan kepada Admin.


senang senang terjah la bloh tue yea..

2 komen:

RaNiA berkata...

za buat ke ni???

izaz dania berkata...

yap..mula2 wat suka2 je..pas tue en. ariffin tgk, dia kata nak daftar kat ict..