Rabu, 10 Julai 2013

Selamat Berpuasa (2013)

Selamat berpuasa semua kepada muslimin dan muslimat...tahun nie aku puasa bertiga...aku, husband tercinta dan my cute baby 'ukasyah..tahun lepas aku puasa masa aku pregy..masa tue baru 3bulan..makan pun tak laLu..tahun nie aku berpuasa sambil menyusu anak...alhamdulillah la, arinie dah dua ari puasa nampak ok je..aku harap tahun nie aku boleh puasa penuh, bukan apa, kalau tak sakit aku nak puasa penuh, dan tak mo ganti-ganti, payah la ganti nie kalau hari bukan puasa, banyak dugaan..hehehe..tahun nie aku raya pun bertiga..bestnya..raya nanti 'ukasyah dah 6 bulan, agaknya dah boleh kut pakai baju melayu anak ibu nie..tak sabarnya..apa-apa pun kita posa dulu yea..hehehe..raya lambat lagi..lagi 28 ari lagi nak puasa..

SELAMAT BERPUASA...

0 komen: