Isnin, 13 Ogos 2012

Tinggal 4 Ari Je..

Wahh..cepatnya tahun nie puasa kan..tinggal lagi 4 ari je nak raya dah..cepat sungguh..mm..puasa nie aku tempuhi dengan penuh dugaan yang datang..raya yang bakal tiba nie aku tak tahu la nak jadi pe pulak..aku dapat rasakan diri aku makin lama makin tak selesa..pembawakan baby la kut..ntah la raya nie..tapi puasa tahun nie, memang aku dapat rasakan aku tak sehapi macam dulu..bukan apa, memang la hapi tahun 1st raya bersama husband, tapi diri aku tak selesa..asyik muntah2 je..pas tue perut rasa keras je..may be baby makin nak membesar..mm..nak masuk 3 bulan pun duk muntah lagi...sampai bila nak stop sume nie aku tak tahu la..redha je la...yang penting aku nak baby aku sihat selalu..dugaan yang datang akan aku tempuhi dengan penuh keredhaan...apa pun..aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI buat pengunjung blog aku dan sume pemblogger tegar yang beragama Islam..walaupun lagi 4 ari lagi nak raya..tapi aku, nak ucapkan awal2 takut tak sempat..maklum la keja makin banyak sebab nak cuti lama..lebih dari seminggu..apa2 pun balik raya nanti ati2 la yea di jalan raya yang penuh kesibukkan.. ku kirimkan kad raya di sini untuk pengunjung sume..

maaf zahir dan batin dari ADMIN..

0 komen: