Isnin, 19 Mac 2012

Masih Terasa

Salam kekawan aku yang sudi membaca blog aku nie..aku sedih lagi la dengan kejadian minggu lepas..masih sedih macam minggu lepas..diaorang tak kesian ke kat aku..keras betul ati diaorang kan..tak pe la..sabar je la..nak wat macam mana, kalau dah diaorang tak suka dengan kehadiran aku, aku faham..sabar je la..tak lama dah aku di situ k..

2 komen:

FIZIE berkata...

sabar bnyak2 ye akak,x pa mungkin diowang wat kat kak adik satu hari mesti allah s.wt balas blik k..(AKAK KAN ADA ADIK),HEHE SENYUM SIKIT :D

izaz berkata...

akak bersabar la nie dik..tak pe la..nak wat mcm mana org wat kita mcm tue..ada jugak adik yang memahami..tq yea..
: )