Isnin, 13 Februari 2012

Geram Betul..

Eiii..sabar je la..pagi2 lagi dah ada yang wat aku marah..geram betul la..tak kira, nak gak citer..sakit ati betul..mana tak nye, pagi tadi masa nak kua dari rumah ke jalan besar nak g keja..keta dah la byk sangat...memang tak leh kua, pas tue pulak ada la satu van bodo nie tak sekolah agaknya pemandu nie, duk bunyikan hon..ingat van dia sorang je ke ada hon..geram betul..kalau rasa tak sabar sangat, kua je la dulu..pe hal pulak bunyi hon kat aku, kang kalau aku kua gak dari simpang, keta len langgar aku, sape nak bertanggungjawab..bukan dia nak bertanggungjawab pun, ntah2 tinggal gitu je..memang tak g sekolah abis la pemandu van tue..ntah2 pulak dapat lesen terbang..tolong la jadi pemandu berhemah sikit..ingat sama keselamatan orang len..jangan pentingkan diri sendiri..ingat ko nek van besar dari keta aku, aku takut kat ko...yang aku takut kan kalau aku kua t, ada pulak yang kenderaan len langgar aku..dah tak sabar nak kua simpang, wat la jalan sendiri..huh!!!nasihat aku la, bek ko g sekolah abis dulu tak pun aku leh je sekolahkan ko balik bagi abis..gerammmmmmm!!!!!

geram betul aku..

2 komen:

GtHans berkata...

kita baaca pun geram! ehehe

izaz berkata...

tue la pasal..selama nie kita nek keta pun leh bilang baru bape kali je bunyi hon kat kenderaan len.