Ahad, 15 Januari 2012

Kenapa Dengan Semalam??

Tengok tajuk pun dah tahu dah..kenapa dengan semalam??aku nie tak tahu la apa yang sebenarnya berlaku..semalam rasa tak tenang je..tapi alhamdulillah la sebab mata aku ngantuk dan badan aku letih, jadi aku boleh tido dengan tenangnya..kalau tak semalam mesti aku tak leh tido dibuatnya..kenapa??ntah la..hati rasa tak seronok dengan tiba2...isshh...udah2 la tue, kalau boleh aku tak mo amik tahu dah pasal sume tue, tapi hati aku dan fikiran aku tak boleh nak menentang dan katakan tidak pada sume tue..mmm..kenapa aku jadi macam nie..sume dah berlalu la..lupakan sume hal, dan mulakan hidup baru aku..boleh ke aku nak meneruskan apa yang aku fikirkan atau pun, aku lupakan sahaja apa yang berlaku dan menjalani hidup aku seperti yang aku inginkan bila masuk tahun baru..mm..mudah-mudahan sume nya lancar..jangan la ada sebarang masalah, aku dah tak larat dan tak mampu untuk menanggungnya lagi..plez...jangan sangkutkan aku di dalam hidup kamu...

0 komen: