Selasa, 8 November 2011

Tak Bertajuk

Aku nak kongsi, kalau tak cite kat sini, tak de tempat aku nak ngadu dah..huahua..sedih betul la..semalam kan aku tak tahu la, mud ok je, pas tue jadi mud sedih sangat sampai bawa ke tido la..aku tak tahu pe yang aku rasa..tapi air mata tetap kua..resah, tak tenang..sedih la...tak de langsung hapi..semalam bertidokan air mata dah kesedihan..yang aku tahu, may be akan datang aku dapat rasakan sakitnya bila hilang sume..maksud aku kawan kawan aku la..aku dah rasa semalam macam aku akan kehilangan kekawan yang sentiasa temani aku..tak la selalu, tapi ada la masa masa yang kekawan temani..tapi semalam tue..ntah la..aku tak tahu apa yang sedih sangat sampai leh nangis..hati nie, tak kuat agaknya..mm..aku kata pada hati, kuatkan semangat, diaorg ngan aku tak mungkin akan sentiasa menemani aku..tak pe..aku redha..suka duka aku dah lalui dulu..aku suka kekadaan skarang..tak tahu nape..aku tak suka ada masalah..tapi yang tak suka tue la selalu datang..kenapa??aku harap masalah adalah dugaan yang ada hikmahnya..aku tahu Allah nak duga aku..tak sume orang hapi kan..mesti ada duka jugak..tapi kekadang aku tak kuat..hati aku senang sedih dah air mata murah sangat senang mengalir..sampai bila aku nak rasa macam nie..ntah la..keadaan la yang akan tentukan..aku redha...kalau ada yang nak bagi masalah pada aku, aku minta bagi la pada orang lain, aku tak mampu ak tanggung sebab aku insan biasa dan sangat lemah..

0 komen: