Ahad, 18 September 2011

Untuk Kesihatan

Kepada sesape nak wat tempahan JERSLIN POWER OIL boleh email kan kepada Admin..  Serba sedikit untuk informasi JERSLIN POWER OIL..

 JERSLIN POWER OIL

HARGA RM 25.00 SEBOTOL.

JERSLIN POWER OIL DIBUAT DARIPADA :
CAMPUR HABATUSAUDA,
MINYAK ZAITUN, MINYAK BIJAN,
MINYAK BUNGA MATAHARI
DAN HERBA TERPILIH.

Yang penting Produk ini HALAL 100%
 
Dalam penghasilan JERSLIN POWER OIL, tiada sebarang bahan digunakan dan ini menjadikan JERSLIN POWER OIL selamat digunakan oleh pelbagai peringkat umur.

JERSLIN POWER OIL telah disahkan halal oleh JAKIM.

JERSLIN POWER OIL hanya untuk kegunaan luaran badan sahaja. JERSLIN POWER OIL  adalah minyak serbaguna, semua dalam satu. Mengurut badan dengan menggunakan JERSLIN POWER OIL  adalah sangat baik, terutamanya untuk mengurut wanita lepas bersalin. Penggunaan JERSLIN POWER OIL tidak hanya terhad untuk mengurut sahaja, minyak ini juga boleh digunakan untuk mengubat penyakit-penyakit dalam badan. JERSLIN POWER OIL  boleh digunakan dengan kerap kerana tiada kesan sampingan ke atas pengguna.

Sebagai minyak serbaguna semua dalam satu, JERSLIN POWER OIL  mempunyai banyak kebaikan dan khasiat yang hanya akan dirasai dan diketahui jika anda menggunakannya. Untuk persediaan kecemasan, JERSLIN POWER OIL  adalah pilihan yang sangat tepat.
 Sebarang tempahan boleh emailkan kepada Admin di izaz_dania@yahoo.com.  Nyatakan sekali nama pengirim, alamat, no. tel dan berapa botol..TQ : )
 

0 komen: