Ahad, 7 Ogos 2011

Sedih...Sedih..

Arinie aku masuk keja lambat..bukan pasal aku sendiri yang melewatkan nak g keja, tapi atas jambatan pulau pinang ada kemalangan maut..peehhh..jem abis..dari pukul 7.10am sampai kul 8.30am baru sampai ofis..aku duk atas jambatan lebih kurang sejam lebih..aduhh..sabo je la..jalan memang slow giler..mm..bosan betul la..tak leh nak g mana dah..kemalangan berlaku 3 tempat kat atas jambatan..tak pernah lagi aku g keja jadi xcdent macam tue..dasyat dasyat..huhu..syukur aku selamat sampai ke tempat keja..amin..

4 komen:

RaNiA berkata...

hati3 memandu..jangan nak rempit je yek...

izaz dania berkata...

uishh..tak..kita pemandu berhemah la akak..ihik..ihik..

fizie berkata...

2 ar owang suruh blik awl x x nak kan dah jem>>>>>><<<<<< hehhehehehee jgan marah k...hehehee

izaz dania berkata...

to fizie: awal la tue..kalau tak nak je lagi 10minit kul 8am balik..hehehe..