Rabu, 3 Ogos 2011

Dah masuk ari ke-4 pose..

Arinie ari ke-4 aku pose..3 ari lepas pose ok je, arinie rasa tak larat..baru separuh ari..huhu..boleh tahan ke..rasa macam nak tido je, nak duk diam..tapi skarang tengah keja, apakan daya..huhu..tak larat la..rasa tak de tenaga..nak kata tak sahur, pagi tadi sahur..siap makan nasi lagi, tapi mungkin pagi tadi aku makan sikit je kut..tak lalu pepagi nak makan banyak (mud tido je pagi tadi) huhu..cepat la jam kul 7.35pm..nak buka pose..hurry...mm..nie la muka keletihan..hehehe..

4 komen:

AutumSummer berkata...

bersabar la... tinggal 26 hari lagi je nak raya

izaz dania berkata...

insyaallah..mcm mana pun kena sabar juga..

RaNiA berkata...

cuba try makan nasi sama tembikai sejuk..akak buat gitu klu rasa tak brapa selera nak makan..

izaz dania berkata...

macam sedap je..arinie pun tak larat jugak..mm..balik kg la nak try cara akak kata tue..