Ahad, 10 Julai 2011

Nak Citer Nie..

Huhuhu..nak citer nie...dah sebulan lebih sendi tangan sakit..sendi tangan timbul..huhu...dah tak tahan, baru-baru nie g jumpa orang urut sendi dan tulang..dia kata sendi kat tangan dah lari dari kedudukan asal..huhu..takut...dia kata lagi kalau datang lambat masa mengurut, nanti tangan kiri aku dah tak leh guna sebab tulang dah bersilang..lagi-lagi la takut..tak tahu la apa puncanya, tapi kan , mungkin jugak sebab aritue terkena bola masa men netball..huhu..benda nak jadi kan..redha je..orang tue suruh rehat kan dulu tangan, jangan men netball lagi..insyaallah dah sembuh baru boleh men...doa-doakan la saya cepat sembuh..tq..hehehe...skarang nie lengan pulak sakit sebab bekas kena urut tue, sendi jadi bengkak, bila sentuh je, rasa sendi keras..huhu..sampai bila agaknya tangan nie nak sakit..mm..ntah la..tak pe la..asalkan dah g urut, alhamdulillah, dah tahu apasal tulang tangan timbul...masa urut tue, mm..apa lagi jatuh la air mata tanpa ada penahan, abis basah baju aku...sakit betul dia urut...tangan lelaki kan, dia yang urut tak sakit la, aku yang kena nie sakit..sabar je la..tue yang terakhir aku g...nanti tak mo g dah, sakit oooiii..

doa- doakan la 
saya sembuh yea..

5 komen:

RaNiA berkata...

macam2 sakit la adik sorang nie..

izaz dania berkata...

huhu..tue la..asyik sakit je dapat..huhu..sedih..

akmaL berkata...

semoga cepat sembuh ye =)

syaz@rozelt berkata...

tuan belog..smoga cepat sembuh n jgn wat keje berat2~hihi

izaz dania berkata...

tq atas doa anda sume..amin..