Selasa, 14 Jun 2011

STRESS...

Huhu...aku tak tahu la minggu nie aku rasa stress sangat..adeh...serabut kepala otak aku..sakit otak pun ada..letih..tak larat je rasa..kenapa yea...tue yang aku rasa semalam, aku nak senyap je, nak bebas..aku rasa macam nak OFF hset (boleh ke?) aku je selama sebulan (ikut mud ok balik la)...mmm...tension la..nape ngan aku nie..rasa tak de mud je..rasa macam nak amik cuti panjang pun ada..nak rehat kan diri..nak sembunyi bawa diri g jejauh..mm..bagus jugak cadangan tue kan..nanti la aku fikirkan balik nak amik cuti tue..yang aku tahu sekarang keadaan aku dah letih dan tension giler dah..

bila keadaan aku nak hapi macam dulu-dulu balik??mm..kekadang ok kekadang tak..ntah la..aku je ke yang slalu macam nie dalam dunia atau pun ada lagi macam aku? tak pun yang lagi teruk macam aku...

mm..minta-minta la tak berpanjangan..mau giler aku dibuatnnya..kena g tepi laut nie buang tension dan letih kat dalam laut..bia ikan kat sana kena jangkitan virus aku (jahatnya..)..aku nak bebas...Plezzzzz...

nak buang STRESS...

TAK MO jadi macam nie..

0 komen: