Khamis, 9 Jun 2011

Selagi Boleh...

Selagi aku boleh sabar..aku sabar...ingat diri tue dah besar sangat ke??ada juga manusia akan lakukan kesilapan..bukan sengaja..agak2 la nak kata kat aku pun..aku pun ada hati dan perasaan, bukan robot..klau diri sendiri hebat sangat, buat la sendiri..kenapa, diri sendiri tue tak pernah wat kesilapan ke?ingat diri tue hebat sangat, g kedai cermin, cermin la diri tue..berlagak la sangat..blah la..yang lagi sorang nie, dari minggu lepas lagi aku tengok dia dah mula berat sebelah..ingat la, benda share ok, bia adil..kenapa nak berat sebelah pulak...klau rasa tak mo tolong wat, xpe, bagitahu, buat sakit ati je..eeiii..arinie memang aku tak puas ati betul ngan orang2 berkenaan nie..sabar aku pun ada batas..ingat sama...

2 komen:

RaNiA berkata...

sabar2..marah sgt nie...

izaz dania berkata...

masa tue je tengah marah..