Selasa, 7 Jun 2011

Review Memory..

Semalam duk kemaskini laptop aku, ada la satu folder masa study dulu kat poli aku buka tue, gambar kat poli..teringat kembali kenangan masa kat sana bersama kekawan aku..huhu..macam sedeh je bunyi...mana tak nye, lepas abis study sume wat hal masing2..tak jumpa dah..last jumpa pun tahun 2009 bulan 6 masa konvokesyen..lepas tue tak de dah..huhu..nie la gambar yng diambil dari laptop aku untuk kenangan...

ini la dia tempat aku selepas SPM...

nie la pintu masuk ke poli..dulu ari2 lalu kat sini..mana tak nye, 
nak masuk kut pintu mana lagi klau tak masuk pintu nie..hehehe..

nie pulak jalan yang aku ari2 guna bila nak ke kelas..
kalau dah lambat, berlari jugak kat lorong nie..

teringat kenangan dulu..huhu..

bangunan yang hujung tue la kelas aku..
bangunan kejuruteraan awam..

nie pulak tempat yang aku dan kekawan slalu lepak..cafe poli..

nie la surau poli..klau dak poli outing, yang pastinya sebelum kul 7pm kena balik ke hostel untuk solat berjemaah, kalau tak,mm...kad outing kena tahan la..huhu..

nie la projek last sem aku..kena g survey kat perak..
masuk hutan lak tue..

mulakan memasang alat yang diusung kehulu ke hilir..berat lak tue..

dengan panas terik duk wat keja kat lua...sabo je la..

nie la keja aku..senang je..pasang alat nie..hehehe..

abis masuk hutan rehat jap tengok data..

tengok orang berkerja keras siapkan keja waktu siang..

nie keja aku waktu malam..
siapkan report untuk dihantar...hehehe..

nie last day kat perak..nak balik dah..
sambil2 tue snap picture jap..hehehe..
wat kenangan masa depan..

rindunye masa tue..
huhu..

0 komen: