Ahad, 5 Jun 2011

Isnin Bad Mud

Ari isnin ari yang aku paling tak suka..mud tak de..malas la...segalanya yang -ve la..adeh..nape jadi macam nie??dari pagi tadi lagi..huhu..ngantuk pun ada..rasa macam nak balik je..rasa-rasa la..klau kat fb tue orang kata pe2 hal dul wat luahan kat fb post kat fb2 orang, klau aku wat luahan kat blog aku nie...orang kisah tak?tapi aku tak kisah la..sbb blog aku kan, suka ati la nak wat pe pun..tak kan nak kena kontrol lagi kan...kat fb payah la jugak, pe kita post sume leh baca..jadi wat la blog pernonal, orang yang tertentu je leh baca..hehehe..nak ngate ke, nak ngutuk ke, nak cite ke ok je kat sini..hehehe...meh la beramai2 menubuhkan blog masing2..may be satu ari nanti aku jugak akan tutup akaun fb aku..tapi bila..kita tunggu masanya ok..insyaallah..

0 komen: