Selasa, 31 Mei 2011

Rindunya kat Blog Aku

Lamanya aku tak dapat masuk blog aku sendiri...nie la akibatnya kalau banyak sangat yang aku oter..mmm..otai la konon..ahaks...arinie aku dapat masuk...aku dah edit kat bahagian duk tanya orang banyak sangat tue...wat susah kan aku jugak la nak masuk kat blog aku nie...rindu bangat kat blog kekanak-kanakan aku nie...nanti aku rasa dah boleh masuk seperti dulu dah...best2...suka betul aku..arinie aku banyak keja la...dah seminggu duk wat fail meja...arinie siap jugka...mana tak nya, arinie tarikh last kena anta..hehehe...bak kata kedah la..pulun buat la..hehehe..tapi alhamdulillah siap jugak...asal nak wat je fail meja nie, mula la kepala aku sakit...sakit sangat dah..tapi arinie ok dah..hehehe..keja dah siap...suka betul aku..

alhamdulillah..

0 komen: