Isnin, 18 April 2011

Tak mampu Aku Arinie..

Lawak-lawak...arinie aku tak mampu nak pose satu ari..pehh...tak sampai kul 12pm perut aku nak sakit..kepala dah pening, mula nak muntah..adeh..teruk betul aku...semalam pun paksa diri la untuk pose..arinie aku tak mampu..esok tak tahu la macam mana..niat nak pose, tapi keadaan diri aku tak mengizinkan..adeh...macam mana nie..aku nak try pose 5 ari berterusan, tapi dah gagal ari nie..huhuhu..tak pe..esok insyaallah aku boleh...GO....GO...CHAIYOK IZAZ DANIA....hehehehe (semangat lebih...dah makan tadi...hehehe)..

bersemangat bila dah buka pose..

2 komen:

CintaZulaikha berkata...

go go caiyokk..berusaha lah..akak pon nak ganti pose, baru ganti 4 ari~~huhu

izaz dania berkata...

banyak jugak tue..saya baru seari..susah jugak...hehehe..