Jumaat, 8 April 2011

Sedih...Sedih...Sedih...Aku sedih la...

Aku sedih sangat sebab semalam mama aku call nangis2 sebak sebab baby bunny aku mati dua ekor...Ya Allah, baby tue baru je nak kenal dunia..nape nyawa tak panjang...aku kesian sangat...tinggal sekor je lagi...macam mana yang sekor nie nak hidup tanpa kawan2 dia...aduh...rasa nak menitis air mata bila mama aku bagi tau baby bunny aku mati...May be sebab tak de jagaan ibu bunny kut baby2 nie tak leh hidup...tue la anak tanpa ibu tak kan bertahan lama...aku sayang sangat baby bunny tue...baru minggu lepas aku tengok baby tue...bertungkus lumus bagi minum susu...susah jugak klau tak de mama diaorg nie...bunny aku dah tak de generasi dah..mungkin ini yang terakhir aku bela bunny...nanti2 klau aku ada rumah sendiri aku akan jaga balik binatang2 yang aku nak sangat bela...aku nak wat rumah aku jadi zoo mini...insyaallah...apa2 pun aku hapi sangat sebab ada bunny...walaupun mcm2 dugaan aku bela bunny tue, sampai tak larat nak nangis, dugaan betul la...aku hapi ngan bunny2 aku...Thanks wat aku hapi..

0 komen: