Selasa, 5 April 2011

Sedih n Hapi..

Ari sabtu lepas aku balik kampung sebab ada kabar berita dari mama n abah...katanya bunny aku yang sufi tue dah beranak..pehh..suka betul aku..tapi dalam ke hapi an tue...ada yang duka...bunny aku yang izaz tue kena curi..huhuhu..sape la yang berani curi bunny aku...memang tak de adab n tak de akal la..klau nak minta, jangan curi..orang klau tak sekolah memang macam tue..eeeii..sabau je...ari sabtu tue, aku balik rumah...baru nak tengok mama bunny n baby bunny..tapi yang aku dapat tengok cuma baby bunny je..sedih betul...sekali lagi bunny aku dicuri..kali nie mama bunny pulak nama sufi..adehh...lagi sakit ati aku pada sang pencuri nie...memang tak abis sekolah la...gerammmmmmm....kecian kan baby bunny, baru hidup 2 minggu dah tak de mama...sedih betul aku....mau jatuh air mata aku...macam mana nak hidup baby bunny tanpa ibu n masih minum susu...sedih betul la..tak de keperimanusiaan betul la orang yang curi tue...sampai bila aku tak ampun...baru tahu pada pencuri tak sekolah abis tue..eeeiii...sabau je..mama bunny tue tinggalkan zuriat 3 ekor...skarang nie aku, mama n abah aku yang jadi mama n papa pada baby bunny tue...sdihhh...huhuhuhu....baby bunny tue mmg comey la...aku suka betul...skarang dah masuk 2 minggu, memang dah boleh berjalan, tapi terketar-ketar lagi la...bulu pun dah ada...gebu betul la..tangan n kaki diaorg bersih je...tak pijak tanah lagi...rasa macam nak peluk je..sikit bek baby lagi...tak pe..nak tunjuk gambar baby bunny tue, tapi tak sempat la...tak pe..t aku postkan kat blog aku len ari...leh wat kenangan suka n duka aku bersama...i miss u papa n mama bunny...miss u to baby bunny...

 miss u papa bunny..

 kenangan manis kau dan aku...ahaks..

miss u to mama bunny...

nie la baby bunny aku..
anak kepada mama n papa bunny kat atas tue..

baby bunny nanti aku post kan...
comey betul...missssssss uuuuuuu...

0 komen: