Rabu, 27 April 2011

Nie Hah Nak Citer nie

Nak citer sikit pasal karton yang aku suka sangat tengok dari dulu sampai sekarang..walaupun aku dah besar, tapi tak dapat nak dipisahkan citer kesukaan ku nie..nak tahu citer pe????

tadaaaaaa.... " CRAYON SHINCHAN "....


hehehe..nie la citer tue hah...sebabnya aku suka, kenakalan shinchan tue...peehhh...i like...hehehe...kekadang ada jugak yang terikut-ikut cara shinchan si budak nakal nie..walaupun kenakalan pada mama dia (misaie) dan pada kekawan tadika dia, tapi ada jugak unsur manja, penyayang bila si budak nakal nie berjumpa dengan gadis2 cantik...mm..sama macam papa dia la (nohara)....gatal u..tue mama dia slalu marah tue..hehehe..tak pasal2 slalu je dapat sakit atas kepala...bergunung2 benjol atas kepala tue..hehehe...suka betul aku...si adik dia pulak dengan nakal ala2 comey..mm...family yang cool, hapi sokmo, kekadang agak kecoh dengan kenakalan anak2 mereka...


bila si nakal wat hal, 
abis sume orang sakit kepala..

bila kul 7pm setiap ari sabtu je, memang aku dah siap sedia untuk menyaksikan aksi lucu si Shinchan nie, sampai family aku pun nak kenal sangat ngan perangai aku...kalau nak dekat je jamnye tue, ada je yang tolong ingatkan aku...perihatin betul diaorg nie..ahaks..pe la..ingat aku budak2 ke(memang pun)...

0 komen: