Ahad, 17 April 2011

Mampukah Aku..

Arinie aku pose la..hehehe..orang pose aku pun nak pose jugak..tapi..kan..kan...adeh...sampai kul 12pm tadi aku dah mula rasa sakit perut n nak muntah la..sakit kepala lak tue..tak tahu nape..may be 1st day kut pose tue rasa len macam je tue..huhu..mampukah aku bertahan sampai maghrib nanti..insyaallah...YA ALLAH, kuatkan la semangat aku..nak citer pe yang aku pikir kan bila aku pose adalah...

geng..



geng...


geng...

makan..nanti nak bukak pose kang nak makan pe?? (pehh...baru pukul 2.03pm dah pikir dah) wat hal lagi aku...perut aku memang tak tahan la..tapi kalau pose ramadhan boleh pulak pose hah..leh pulak tahannnye...adeh...syaitan nie..g jejauh leh tak..jangan kaco aku.. kuatkan la iman aku..amin..hehehe..perut aku dah mula menyanyi lagu rock la..macam2 lagu dah kua nie..lagu yang x bese dengar pulak tue..huhuhu...bila nak sampai waktunye nie...sabar...sabar..aku teringin arinie nak makan nie...


nyam...nyam...aku nak yang nie..nak..nak...

dan...




dan...




dan....





hehehehe..nak sume kat atas tue...urrrmmm..




Ya Allah...apa la aku nie..
macam budak-budak je...
ingat nak makan je..ishh...ishh..

0 komen: