Isnin, 25 April 2011

Bila ari Isnin Je...

Bila ari Isnin je, nape jadi MALAS nie...aduh..aku tak tahu la..memang ditakdir kan ari isnin adalah ari malas sedunia...bagi aku la..orang len tak tahu la pulak...adeh...rasa macam nak cuti je...balik tido ke??pehh!!!!best2...aku suka..bab tido nie memang aku suka sangat..dulu aku jarang tido, tapi sejak keja nie, tak tahu la selalu sangat letih..mungkin tak bese dengan keletihan keja kut..bukan kena panas pun, duk dalam econ sokmo..hehehe...tapi ari len best pulak..tambah-tambah ari jumaat, hehehe...bukan nak kata la, untung nye perempuan sebab rehat lama..hehehe..leh jugak g shopping (klau gaji masuk la...kalau tak, just tengok2 barang je) borong barang (hanya keperluan [betul ke])....tapi kalau ari sabtu ngan ahad, hehehe.. jangan kata aku, orang len pun suka tapi bagi yang berkerja la...rasa nikmat cuti 2 ari tue bagaikan setahun lamanya..hehehehe..rehat le pe lagi..kan..kan..tak pun jalan2 makan angin (sampai kembung perut) bersama family tersayang...aku cam bese la..kalau tak lek kampung, lepak-lepak kat rumah sewa je..nak kata jauh kampung tak de sangat tapi bajet kena betul (yea la tue...)hehehehe..tak pe la..tapi apa pun ari isnin ari paling malas bagi aku..  Bila nak rajin tak tahu la..


malas betul aku nie...

0 komen: