Rabu, 8 Disember 2010

Bila aku tak de " keja "

~~ Bila aku sudah tiada ~~...ehh silap pulak..bukan tue yang aku nak citer arinie...aku nak citer hal komen di FB arinie...aku heran la bila aku buka facebook je kan @ FB yang orang skarang gila2 kan skarang nie termasuk aku (tapi aku tak gila mcm diaorang la) macam2 la komen diaorg post kat wall tue..bila aku baca je, ada la komen yang hapi, komen jiwang, komen ngata orang la, komen cintan cinton la..eeii..nyampah pulak aku...tapi tue la, tue kan hak masing2...nak tunjuk la perasaan diaorg masa tue, mcm aku jugak la...tapi aku luah kat blog kesayangan aku je...aku jugak yang baca..bukan byk orang tahu blog kekanak aku nie...hehehe..arinie aku baca kat komen wall tue, mmm..ada la yang aku rasa nyampah pun ada...komen tue tuju kat org yang nak tuju udah la..nape nak bagitahu sume org kan...rasa hebat sangat ke?bukan jeles atau tak puas ati, tapi bila baca kat wall aku, komen korang masuk skali...semak kepala aku tgk..eii...aku tak kata komen aku bagi baik2 sokmo, tapi bila nak type komen tue nak post la kan, sesuai ke edak komen tue nak bagi org baca...klau org tak nak baca pun, tak pe...tapi semak pulak aku tengok...mm...apa la otak aku arinie...pk bukan2...orang tak de keja sangat mcm tue la...maaf dipinta pada yang terasa..

0 komen: