Ahad, 7 November 2010

Plez ok, jaga perasaan orang..

"Jangan jaga tepi ken org..pk dulu, org suka ke edak?klau hanya satu gurauan, pk dulu gurauan tue org suka ke edak?klau hanya gurauan tapi buat hati org sakit, tak payah la bergurau sedemikian.."  Ayat yang aku guna untuk lepas kan geram dan sedih bila pk2 balik, nape org suka amik tahu hal peribadi aku..ada sesetengah hal tue tak yah la amik tahu sangat...May be kekadang nak bergurau la yea, tapi gurauan tue boleh wat org sakit ati...ada ke aku kco korang hah!!aku pun tahu klau setengah hal korang tak mo aku tahu atau sembunyikan tue, aku faham la, may be aku tak perlu tahu sebab hal peribadi, tapi pk la, bila aku tak amik tahu, nape ada org suka jaga tepi ken aku..salah ke apa aku wat?hak aku sendiri, aku punya pasal la..nie nak amik tahu n bagi hati aku sakit...aku tahu la aku tak leh nak bersuara mcm tue...jaga sama batas, ada satu ari gunung berapi pun leh meletup...ada hadnya jugak...so, jangan terlalu amik tahu hal aku...nak juga ada privesi sikit...klau sume nak tahu, korang tue sape??aku tahu bila aku dalam kesusahan, korang tolong aku, tapi tak semestinya pertolongan yang korang bagi kat aku tue, boleh je sume hal aku korang tahu..tolong la, aku pun ada jugak hal pribadi yang korang sume tak perlu tahu...geram betul aku semlm...rasa macam nak sound deret je..tapi sabo...ada batasnya..

0 komen: