Selasa, 2 November 2010

Hiburkan ati Aku n lawak2..

Boring2..aku dah tak tahu nak wat apa arinie..nie la keja aku sementara nak balik keja...dapat ilham cari gambar-gambar kelakar bagi ati aku terhibur..nak kongsi dengan yang len jugak...tengok tau..

jom kita menonton...
kusyuk je dua ekor nie tgk tv..
bukan nak ajak aku pun...tgk satu spesis la pulak..
suka aje dia..

yang nie pulak wat rajin..angkat perut sendiri...
cantik org yang reka buah nie..

so sweet...tgk la tue..anak ayam nie..
malas nak jalan, sikit bek ada si comey nie tolong bawak..
comey la dua2 nie..

ahh..tgk yang nie je...aku dah mula rindu kat bunny aku..
rindunyerrrrrr...

romantik betul...
ingat kan manusia je yang ada keinginan nak wat macam nie...
rupanya haiwan pun nak jugak romantiknya...hehehe...
comey betul...

0 komen: