Rabu, 28 Julai 2010

Bukan Saya Yang Buat, Tuan..

Al kisah tersebut lah sebuah kisah...hehehe...apa la ayat aku nie..Sebenarnya nak citer satu kisah nie...Jeng...Jeng...Nak tahu? Meh kita baca al kisah di bawah..

TUAN, BUKAN SAYA YANG BUAT LA...

 Di suatu petang yg nyaman....
sedang saya syok2 tido terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..

Kemudian, benda tu bergerak ke atas badan..













Rasa cam kena patuk kat perut je..... 
takkan kutu pulak kot?

Bila toleh je.... rupanye Si Ijou, 
burung kecik yang tuan saya baru beli semlm tue..

Saya suruh Ijou g main jauh2, saya xmo kawan ngan dia....
lagi pun saya ngantuk giler ni...





Tapi dia xmo, degil betul la Si Ijou nie..
dan masih patuk2 saya...eeeiii...geram betul..






Pastu, dia masih nak naik atas badan saya 
yang montel nie, berat gak Si Ijou ni...


Tak lama kemudian, saya dengar dia tgh patuk benda lain pulak... 
rupanye mengerjakan handphone tuan saya...

Saya pun jerit "Oiii! rosak arr nanti, tuan marah lah"...






Dia melawan pulak tue..panggang kang baru tahu..

Masa saya nak luku kepala dia sedas, 
geram pulak rasanya..tuan saya lalu lak....Sabo2..

  Akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri...
Huahua...sedih betul arr...

 Oooh.... di manakah keadilan? 
bukan saya yang wat tuan...





 ciannya kucing tue...
 Si Ijou nie la..nakal betul la..huhuhu...

0 komen: