Rabu, 30 Jun 2010

Hari Main Bowling JPNPP 2010

Nak citer sikit la hari tempat keja kitaorang wat men bowling tertutup JPNPP 2010 pada :
Tarikh   : 27 Jun 2010
Tempat : Bowling, Pacific Perai
Masa    : 10.00 am

Aku pun join skali gak men bowling nie...  tak pandai, tapi nak men jugak...  Kena lak ari tue aku demam...  sakit2 pun g men jugak la aku nie...dah la kena bayar...rugi tak g men...lagi pun ramai yang join staf JPN....ari tue la nak kenal2 pun yang mana tak pernah tengok tue..best jugak la aritue..aku dapat kumpulan C, kenal ngan staf yang aku tak kenal...2 perempuan sorang laki...dalam keadaan sakit tue la aku baling jugak bola yang berat giler tue...sampai abis la aku men dengan sedaya upaya yang ada...  tapi akhirnya keputusan...pehhhhh....kumpulan aku menang..tak sia2 aku g men walaupun sakit..ahaks..dah tue dapat pulak cabutan bertuah...hehehhe...bangganya...bertuahnya aku...lepas tue mula la sakit datang balik..tak pe...asalkan menang...johan pulak tue...cayalah...diari pic kenangan aku ngan kekawan g men bowling....lihat la dunia.. aku berjaya...

  nie la muka-muka pemain bowling  JPNPP...
amacam...berbakat tak?hehehehe..

hapi tak terkata....lihat la dunia...

ciri2 pemain yang berjaya...

bukan senang nak dapat hadiah  bertuah tue...
bertuahnya aku...hehehe..

hapi betul kawan2 aku nie...

skuad bowling...ewah...ewah..
majulah sukan untuk skuad bowling JPNPP...
GUD LUCK...
: )

0 komen: